آموزش پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چرا کودکان باید کد نویسی را یاد بگیرند؟

 

کد نویسی کارتون بچه ها. منبع: www.clipartkey.com

استیو جابز بنیانگذار  آموزش پایتون برای کودکان اپل گفت:

 

"من فکر می کنم همه در این کشور باید برنامه نویسی کامپیوتر را بیاموزند. شما باید یک زبان رایانه ای بیاموزید ، زیرا زبان رایانه به شما نحوه تفکر را می آموزد."

 

و من نمی توانستم بیشتر  آموزش پایتون برای کودکان موافق باشم. من نقل قول را به "همه در این جهان" بسط می دهم.

 

 

 

برنامه نویسی باعث خلاقیت ، استدلال و حل مسئله می شود. برنامه نویسان این فرصت را پیدا می کنند که از هیچ چیزی چیزی بسازند و با استفاده از منطق سازه های برنامه نویسی را به فرمی تبدیل کنند که کامپیوترها می توانند آموزش پایتون برای کودکان  آن را اجرا کنند. وقتی همه چیز آنطور که انتظار می رفت کار نمی کند ، از عیب یابی برای فهمیدن مشکل استفاده کنید. به

 

برنامه نویسی یک فعالیت سرگرم کننده ، گاه چالش برانگیز و در نهایت ایرانیان سایبر  خسته کننده است و مهارت هایی که از آن یاد می گیرید می تواند هم در مدرسه و هم در محل کار مفید باشد ، حتی اگر شغل آینده فرزند شما شامل کامپیوتر نباشد.

 

چرا پایتون؟

 

منبع: UI Here

اولین تماس شما با یک زبان برنامه نویسی  آموزش پایتون برای کودکان باید تا حد امکان ساده باشد. و Python یک زبان برنامه نویسی آسان برای یادگیری با ویژگی هایی است که واقعاً برای برنامه نویسان مبتدی مفید است. این کد در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار خواندنی است و دارای پوسته تعاملی است که می توانید برنامه ها را وارد کرده و اجرای آنها را مشاهده کنید.

 

علاوه بر ساختار زبانی ساده و پوسته تعاملی که به شما امکان آزمایش می دهد  آموزش پایتون برای کودکان ، پایتون دارای چندین ویژگی است که روند یادگیری را بسیار افزایش می دهد و به شما امکان می دهد انیمیشن های ساده را برای ایجاد بازی های شخصی خود جمع آوری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: